Jednodenní seminář zaměřený na práci s mikroskopickou technikou a přípravu laboratorních úloh s mikroskopem pro učitele přírodopisu a biologie.
Tento turnus „základního modulu“ byl již třetí v pořadí. Tentokrát se sešla menší, ale o nic méně pilná a pohodová skupina pedagogických pracovníků a studentů pedagogických oborů, kteří přijeli z Tábora,Milevska, Českých Budějovic a Řevničova.
Od semináře očekávali:
Při závěrečném hodnocení jsme si mohli všechna očekávání odškrtnout, jako splněná.
Užili si to opravdu naplno.
Zájemci o další akce z cyklu Praktický průvodce mikrosvětem (tématické semináře, jaro, podzim, foto + letní škola biologie pro pedagogy) mohou vyplnit formulář zde.
Stejně jako na u předchozích turnusů tohoto semináře vybíráme z dotazníků:
Pro hodnocení jednotlivých hodnocených kategorií jsme používali pětistupňovou škálu (odpovídající školní klasifikační stupnici):
1 = Vynikající, popř. určitě ano
2 = Velmi dobré, popř. spíše ano
3 = Dobré, popř. tak na půl
4 = Slabé, popř. spíše ne
5 = Nevyhovující; popř. určitě ne
Počet hodnotících – 5
Komunikace a dostupnost informací; Průběh akce z hlediska organizace; Zázemí: 1,0
Stravování (hodnotily 4 osoby) : 1,5
Velikost skupiny: 1,0
Pestrost připravených praktických úloh: 1,0
Rozšíření obzorů (naučili jste se něco nového?): 1,2
Databáze jako pomůcka pro učitele: 1,0
Přiměřenost – vhodnost úloh pro školní práci: 1,2 (pozn. stupněm 2 hodnotil přiměřenost úkolů student pedagogického oboru bez pedagogické praxe)
Materiální a technické vybavení: 1,0
Lektorky: 1,0
Pozn. Celkově se v hodnocení neobjevila horší známka než 2.