Spolu mimo školu je dvou a půl denní pobytová akce připravená ve spolupráci OS Mimoni a pedagogů GPdC Tábor. Cílem pobytu bylo umožnit žákům lépe se adaptovat na prostředí nové školy, seznámit se s novými spolužáky, třídním učitelem a vyučujícími ve třídě.
Třetího běhu se zúčastnilo 25 žáků třídy 1. C a jejich třídní učitel, na společenský večer se přijelo podívat dalších 5 pedagogů ze školy, včetně obou zástupkyň ředitele. I přes nepříznivé počasí si studenti i třídní učitel pobyt užili a déšť a zima jim náladu rozhodně nezkazily. O tom, jak se měli „hovoří“ vybrané fotografie i odpovědi studentů na anketní otázky a hodnocení třídního učitele.
Zeptali jsme se účastníků, co by na kurzu změnili:
co bych prodloužil:
večerka
vašek
budíček, večerka
marcel
večerky, spánek
kamča
celej adapťák ,večerku
roxana
co bych zkrátil:
hry
monča
aktivity
kamča
nic
marcel,katka,kája,markét,šárka,roxy
co bych přidal:
seznamovací hry (ty hry mi nepřišly moc o tom, aby jsme se seznámily)
marcel
???
kamča
od každého trochu
monča
diskotéku
ančí, katka,kája
prodloužil večerku
radek
co bych zrušil:
noční hru se zvířaty
prase
hru komu dát lék proti AIDS
pavel,marcel,katka
chodit v dešti ven
monča
špatné počasí
ančí,kuba
Hodnocení třídního učitele:
Prostředí: asi docela nedávno rekonstruované ubytovací a vzdělávací středisko v Hlavatcích poskytuje komfortní bydlení, příjemné prostory pro společné aktivity i dobré zázemí pro pracovní tým, pro studenty možná dlouho nezapomenutelnou atmosféru má podkroví, ve kterém bydlí, výhodou je určitě i blízká jídelna, je to jednoznačně dobrá volba.
Organizace: organizátorům se povedlo dobře odhadnout poměr mezi délkou aktivit a délkou osobního volna, takže se tu určitě nikdo nestihl nudit, ale ani nemohl být nikdo „vyždímaný“.
Program: vhodně namíchané aktivity pohybové i psychologické, oceňuju zejména to, jak pružně organizátoři reagovali na špatné počasí.
Osobní přístup: na organizátorech bylo znát, že mají s prací s dětmi či s mládeží dost zkušeností a že je práce s nimi baví, naprosto samozřejmě a hlavně efektivně kombinovali uvolněný, přátelský přístup s důsledností.
Celkové hodnocení: ty tři dni jsou parádním startem pro studenty i pro mě, pro třídu jako už dobře sehranou partu.
Mgr. Tomáš Míka, třídní učitel 1.C